Hoe kunnen we helpen?

Bestellen

Nadat je een order hebt geplaatst, krijg je een orderbevestiging (bevestiging dat de order door de webshop ontvangen is).

Zodra je order verstuurd wordt, ontvang je een e-mailbericht met daarin de melding dat je order verzonden wordt. Je order wordt dan aangeboden aan een postorderbedrijf. Zij zijn verantwoordelijk voor de daadwerkelijke levering. Heb je na vier werkdagen, nadat je de ‘verzonden’ e-mail hebt ontvangen, je order nog niet binnen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Zodra je order verstuurd wordt, ontvang je een e-mailbericht met daarin de melding dat je order verzonden wordt. Als je deze e-mail nog niet hebt ontvangen, is je order dus nog niet verzonden. Het kan enkele dagen duren voordat je order wordt verzonden.

Kloppen de artikelen niet met je bestelling, neem dan contact op met de klantenservice.

Als je de bestelling hebt geplaatst en betaald, is het niet meer mogelijk de bestelde artikelen te wijzigen. Mocht je nog een wijziging willen laten aanbrengen in het bezorgadres, dan kan je contact opnemen met de klantenservice. Of dit nog mogelijk is, hangt er van af of de bestelling al in verwerking is genomen.

Dit hangt er van af of de bestelling al in verwerking is genomen. Je kunt in dit geval contact opnemen met de klantenservice. Mocht het mogelijk zijn de order te annuleren, dan zal het bedrag binnen enkele dagen op je rekening teruggestort worden. Gedurende de zomer- (juli en augustus) en kerstperiode kan de annulering van uw bestelling meer verwerkingstijd vereisen.

Betalen

Er kan met iDEAL, met creditcard en op factuur betaald worden.

Bezorging

Ja, een bestelling wordt standaard in één keer verzonden.

Een bestelling laten bezorgen op een postbusadres is geen probleem.

Ja dat kan. Hier zijn wel extra verzendkosten aan verbonden, afhankelijk van het land van bestemming. Je kunt deze kosten opvragen via de klantenservice.

De bestelling wordt dan als pakketje bezorgd. Het pakketje is  te traceren aan de hand van de traceercode van Track &Trace. Bij een pakketje belt de bezorger aan om de bestelling te overhandigen. Mocht je niet thuis zijn, dan wordt er een briefje achtergelaten om een nieuwe afspraak te maken met de transporteur.

Een bestelling die niet door de brievenbus past, wordt als pakketje verzonden met een traceercode. Daarmee kun je de verzending volgen. Het kan voorkomen dat je, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’. Dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat het postorderbedrijf de Track &Trace code nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen. Heb je je bestelling drie dagen na verzending nog steeds niet ontvangen en zie je nog steeds deze melding,neem dan contact op met de klantenservice.

Levertijden & verzendkosten

De levertijd is  5 werkdagen (mits de artikelen voorradig zijn). ArtEZ Press is hierin wel afhankelijk van de verwerking door het postorderbedrijf (zie ook ‘Bezorging’). Gedurende de zomer- (juli en augustus) en kerstperiode kan de leveringstijd voor sommige artikelen langer zijn.

Na het plaatsen van een order ontvang je een orderbevestiging per email. Zodra je order wordt verzonden, ontvang je hierover ook een e-mail.

Alleen als je bestelling een pakketzending betreft binnen Nederland is het mogelijk een aflevermoment te kiezen. Je ontvangt hiervoor een aparte e-mail waarmee je kunt aangeven wanneer je het pakket wilt ontvangen (uitsluitend overdag). Als je bestelling door de brievenbus kan, is het niet mogelijk om een aflevermoment te kiezen.

Retourneren

Wil je een bestelling ruilen of retourneren, maak dan gebruik van het retourformulier. Het artikel (en het ingevulde formulier) kan je retour sturen naar onderstaand adres. Zodra de retourzending ontvangen en verwerkt is, zal het bedrag binnen dertig dagen op jouw rekening teruggestort worden.

Je retourzending mag verzonden worden naar onderstaand adres:
ArtEZ Press
T.a.v. Hexspoor E-fulfilment
Van Salmstraat 54
5281 RS Boxtel
(De kosten voor de retourzending dien je zelf te betalen).

Je mag een artikel of de gehele bestelling retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de zending.

De retourzending zal binnen veertien dagen na ontvangst verwerkt worden.

Account

Je kunt een account aanmaken tijdens het bestelproces. Je kunt ook op de website rechts bovenin klikken op ‘inloggen’. Als je nog geen account hebt kun je hier een account aanmaken.

Om te bestellen is het niet noodzakelijk om een account te hebben of aan te maken. Je kan zonder een account een bestelling plaatsen. Als je vaker wilt bestellen is het uiteraard wel handiger om een account aan te maken omdat je gegevens dan onthouden worden.

Via de knop ‘Wachtwoord vergeten’ ontvang je jouw wachtwoord per email waarmee je je weer kan aanmelden.

Neem contact op met de klantenservice om te achterhalen wat het e-mailadres is van je account.